Berriak

2016/06/09

EAJ-PNVk herritarrei ohartarazi die ‘euskal agenda‘ “Euskadin erakusten” baina “Pancorboko tuneletan ezkutatzen” duten alderdien kontra

Iñigo Urkullu Lehendakariak eta EBBren presidente Ortuzarrek jeltzaleen kanpaina ireki dute gaur Vitoria-Gasteizko oinezkoen kale batean: “Asko, asko dago jokoan Euskadirentzat eta EAJ abenduaren 20ko gogo eta irmotasun berberarekin, edo are handiagoarekin aurkeztuko da”.

2016/05/07

Urkullu: “Euskadin, onena iristeko dago”

Iñigo Urkulluk hitzaldi sentikorra egin du Gasteizen Aberri Batzarrak udazkenean ospatuko diren hausteskundeetan Lehendakarigai izendatu eta gero

2016/05/07

Ortuzar: “Iñigo Urkulluk pertsonifikatzen du euskaldunon egiteko modu ezberdin hori”

Euzkadi Buru Batzarraren presidenteak hausnarketa egiteko gonbita luzatu die herritarrei: “Galde diezaiotela euskaldunek beren buruari ea lau alderdi espainiarrek konfiantza merezi duten azken lau hilabeteotako porrotaren ondoren”

2016/03/27

EBBk Iñigo Urkullu proposatu du Lehendakarirako hautagai

EAJ-PNVk apirilaren 6aren eta maiatzaren 7aren bitartean egingo du hurrengo Euskal Hauteskundeetara eramango duen zerrendan joango direnak aukeratzeko barne hauteskunde prozesua

2016/03/27

“Egun berezia, Aberri Eguna, eta pertsona berezia, Iñigo Urkullu”

Andoni Ortuzar, Euzkadi Buru Batzarraren presidenteak, Urkullu lehendakarirako hautagai gisa aurkeztu du Bilboko Plaza Barria gainezka jarri duten 5000 alderdikide eta lagunen aurrean

2015/03/07

EAJ-PNVren adierazpena M8a, Emakumearen Nazioarteko Egunaren kariaz

NBE erakundeak 1975ean martxoaren 8a izendatu zuen Emakumeen Nazioarteko Egunaren kariaz, EAJ-PNVren aldetik argi eta ozen esan nahi dugu emakume eta gizonen arteko berdintasuna, giza eskubidea izateaz gain, funtsezko eta beharrezko dugun faktorea dela Euskadin giza garapenaz gain gizartearen eta ekonomiaren garapena lortuko badugu.

2014/12/03

EBBren adierazpena Euskararen Nazioarteko Egunean..

“Niretzat euskara premia bat da. Nork esanen du ogia maitatzen duela? Ogia ezta maitatzen, behar izaten da. Hala pasatzen zait niri euskararekin: eztut maitatzen, behar izaten dut”. Gabriel Aresti