Gai nagusiak

MUNGIAN ETA MUNGIARRENTZAT

EAJ-PNVren helburua Euskadi, Euskal Herria, Europako estatuen artean beste bat izatea da. Baina ez edozelakoa; eta ez edozelan. Berton bizi diren eta biziko diren pertsonentzakoa izan beharko du; eurak, herritarrak, dira gure erreferentzia bakarra. Herri txikia gara, erraldoien artean biziraun duena, inperio indartsuen eta estatuen gaindiko indar ekonomikoen eraginpean dagoena. Errealitate horren jakinean gagoz, eta badakigu estrategia egokiak asmatu behar ditugula guztiontzat nahi dugun gizartea lortzeko. Horretarako aukera bi dagoz: indarra erabiltzea ala negoziatzea. EAJ-PNVk honen alde egingo du; eta, logikoa denez, lagun-lagunekin ez dugu negoziatu behar izaten. Dagoena dago eta daudenak daude. Hori bai, saltatu ezinezko troka sakonak dauzkagu: demokrazia eta jendearekiko errespetua bezalako printzipioak eta gure helburu nagusiak inoiz ez hipotekatzeko erabaki sendoa. Horixe da gure lerro gorria, Espainian zein Euskadin edo Euskal Herrian; eta jakina, Mungian. Ez gagoz beste batzuek porrot noiz egingo itxaroten egoteko moduan; hori luxua litzateke guretzat. Ezin gara egon dena ala ezer ez. Ibilian jardun behar dugu beti, lortu dugunari eusten eta, aldi berean, aldaketan, urrats txikiak eman eta eman, horrela urrats handiak emateko aukerak prestatzen gabiltzala. Euskadin eta Mungian. Mungian herrigintzan ibiltzea aberrigintzan ibiltzea da. Horixe da gure esku dagoena eta horixe egin dezakeguna. Urtarrileko Osoko Bilkuran, Mungiako EAJ-PNVk 2018rako aurrekontu proposamena aurkeztuko du. Banandu eta dosifikatu egin behar dira eskuartekoak. Eta erabakiak hartzea dagokigu. Dena da kritikagarria; eta eskertzekoa litzateke alternatibak egotea. Gutxieneko zorroztasunez, hori bai. Mungiako EAJ-PNVren aldetik proposamen bat baino ez da, herritar guztiok gustura eta etxean senti gaitezen Euskadi bat egiten, Euskal Herri bat egiten, laguntzeko proposamen bat, besterik ez.

Nabarmenak...

Bizkaia